هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

چندتا عکس!!

اینم چندتا عکس برای دوستای گلم!!!! 

 

خودم این عکس رو خیلی دوست دارم!!! 

 

 

 

 

 

بقیه ی عکسا در ادامه مطلب

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
نیروانا دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام دوستم قربانت خیلی عکسای نازی بود

خواهش میکنم!!!

سارا چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 06:17 ق.ظ

‎خجالت باره.واقعاکه.‏

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟

مطهره چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 03:52 ب.ظ http://star69.loxblog.com

سلامـــــــــــــ گلم چه قد وبلاگت خوشمله
من هم خیلی از امین زندگانی خوشم میاد تابستون پارسالم رفتم حدود80درصد از دیالوگای مختارنامشو حفظ کردم
هنوز یک خزدش یامه
ای مردو کوفه شما ما امروز برای حمایت از یارمان هانی برون آمده ایم و از کرسی نشین امارت کوفه می خواهیم که کرسی امارت وانهد چراکه زین پس به رای شما ولایتی برشما ندارد و بداند که سماجت و .......
اینم چند خط از دیالوگ های خوووووووووووشمله مسلم ابن عقیل

راستی عزیزم طرفای مام بیا خوش حال می شیم
فعلا

مطهره پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 11:26 ق.ظ

عزیزم لینکت کردم با نام هواداران امین زندگانی توهم اگه دوس داشتی منو بلینک

مرمر دوشنبه 11 دی 1391 ساعت 01:14 ب.ظ http://www.delaramam.tk/

سلام این پیامو امروز خوندم و بهش عمل کردم..نمیدونم راسته یانه بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.
دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.

سارا دوشنبه 11 دی 1391 ساعت 03:50 ب.ظ

مرمر اگه خدامیخواست توبخاطرچهارخط نوشته ضرری ببینی که دیگه برای چی به خدااعتقادمیداشتی.این خرافات روباورنکن.اگرم نمیتونی ومیترسی اصلانخون.

مرمر سه‌شنبه 12 دی 1391 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.delaramam.tk/

ساراجونم چی بگم والله
حالاازیناگذشته افتخاربه وب ماهم بدهههههه

مریم پورپیرعلی :) سه‌شنبه 12 دی 1391 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام بچه ها
یاسمین گفت شارژ اینترنتشون تموم شده یه مدت نمیتونه بیاد
:(

مرمر چهارشنبه 13 دی 1391 ساعت 03:40 ب.ظ http://delaaraamam.blogfa.com/

سلام مریم جون ممنون که خبردادی...ایشاللهزودتروصل شه
بچه هامن اپمممممم

من چهارشنبه 13 دی 1391 ساعت 09:31 ب.ظ http://kamran-tafti1.blogfa.com

سلام یه وقت اپ میکنی خبر ندیا
من اپمیه سر بیا

سارا پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 09:36 ق.ظ

سلام گفتم نگین نگفتی.دیروزساعت4فرک کنم شبکه نمایش مستندمشق عشق گذاشت.باحرفای تکراری وکلیشه ای جناب زندگانی.راستی نگارین پیش پیش تولدت مبارک من اولین نفرما.گفتم یادم نشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد